♥ Var jag vill börja i för gymnasium?

Anonym om ♥ Söndag: vilket gymnasium vill du börja i? :)

Kan ju lika gärna ta det nu, är inte helt säker men här får ni lite av mina tankar :)

Några gymnasium jag tycker verkar vara bra och skulle kunna tänka mig att börja i är: 

  Klara Norra, i Odenplan. Jag gick på öppethus där med Louise för några veckor sen och det var fint och så dock ganska litet! Kollade på detta gymnasium redan i höstas. Det skulle kännas mer än ok att börja där! =)

St: eriks Gymnasium, har varit på öppet hus där också och jag tycker det verkar bra, sen är det ett ganska bra läge också.

Jensen västra/norra, verkar bra pga. posetiva rykten, bra scheman osv ?

Det var några som jag kanske är lite inne i, men jag är inte helt säker. Det är dock på torsdag som man ska ha allting klart så jag är verkligen stressad! Tycker det är jättejobbigt att behöva göra val osv, även om det är en bra sak! Jag får se var jag hamnar helt enkelt, egentligen spelar det inte så jättestor roll. Men jag måste verkligen plugga upp mina betyg. Som förövrigt suger -.-. så jag äns hamnar någonstans...

Jag tänkte gå i något så vanligt program som samhälle, och Klara erbjuder Sam-beteende, vilket jag tycker är jätteintressant och det är en andledning till varför jag skulle vilja börja i Klara.

Någon annan som är 95:a och som ska göra sitt val..? Vad tänker ni börja? Komentera! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0