♥ Söndag

Hej ♥ Söndagkvällar är alltid lika roliga eller hur.. Helgen har iallfall tillbringats med vänner,familj och pojkvännen. Nästa vecka är det projekt, typ 50,60,70,80,90 talet osv. Jag har 70 talet.. Hmm får se hur kul detta blir..? Börjar iallfall runt tio imorgon vilket är jätteskönt! Nästa vecka måste jag även göra klart för mig vilket gymnasie jag ska börja i, jag har helt seriöst panik så att jag svettas om händerna. Ska också fixa nytt pass inför sportlovet...
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra kommande vecka! Puss & kram ♥

 
En låt jag lyssna mycket på för typ.. ett år sen? Men fortfarande så jävla fin


Haha tog en vinterbild idag när jag följde med farmor till kolonilotten med tantskor, ful mössa (som farmor tyckte jag var skitsnygg i) osv haha. Mata fåglarna YEY!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium vill du börja i? :)

2011-02-20 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0