♥ Vila i frid Fina fågel

När jag kom hem idag så såg jag han ligga död på golvet, helt stel bara.. Igårkväll/natt satt jag bara och tittade på han när han låg och andades tungt, ville inte gå ifrån ifall han skulle somna. Ville ta upp han men ville inte förstöra han så han gjorde illa sig på nått sätt. Allt slutade bara i tårar. Det är sjukt att jag kan bli så ledsen. Han var med i tio år, så det är klart att jag bryr mig. Söta älskade bästa finaste lilla underlaten. Brukade sitta och prata med han varje dag på senaste tiden. Jag älskade när han kvittrade tillbaka. Världens bästa fågel, kommer sakna han så mycket.
Han var så rolig, brukade äta på jättekonstiga sätt, ligga och sova i maten typ. Hoppa runt i badkaret i buren, rulla runt och vara helknäpp ^^ Men men, jag antar att inte underlater lever så länge, tio år är väl ändå rätt mycket.
Bilden är från i förrgår, då kunde han minsann flyga jättelångt!
Jag hoppas att han får det bra i himelen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

r.i.p =(

2011-05-04 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0