♥14 mars - hos Filippa

zzzZZZzz, Filippa sover typ, och jag är skittrött. Idag har jag varit i skolan, träffade Petter en stund på morgonen innan skolan hehe. Fick reda på att jag fick vg på en so uppsats, Johanna blev fett stolt, Filippa fick också vg, vi blev jetteglada. Slutade runt tre och då åkte jag och F mot stan, träffa Samir på vägen och kollade lite Scrubs på hans dator, haha wtf. Åt på donken, blev tjocka och fick fett ont i magen. Sen åkte vi hem till Filippa . Dog. .

Hoppas att alla haft en bra måndag och får en trevlig vecka! Puss och kram


Here we are!!!!! Förra veckan haha


Kommentarer
Postat av: sanna

Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :)

2011-03-16 @ 16:24:10
URL: http://lakriisklubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0