♥13 mars

Godkväll! Jag sitter med min lillasyster just nu och kikar lite på filmen Pretty Woman! Kom hem vid halvåtta. Var i stan idag med Oliwer, Kalle, Petter, Cissi och Lovisa! Gissa vem vi såg spela? Eric Saade ;) Coolt va? Vid fem skulle Petter egentligen till gränna med bussen men det blev lite panikpanik så han stannade ist hehe. Kan berätta vad jag gjort i helgen? I fredags var jag och typ hela bromma bre, eller nått. Hos Kimpa i söder, det var trevligt! Jag och Oliwer  åkte hem ganska tidigt iallfall. I lördags var jag O, Louise och Filippa hemma hos Kalle, det var också trevligt.

Imorgon är det måndag, vilket innebär skola. Jag längtar redan efter helg.. Denna vecka innebär mycket slit, och jag ska vara jävligt duktig. Ska verkligen det. Måste. Vill. Ska. Lovar. :D

Ha det så bra nu, vi hörs i veckan! Puss



asså.. mupp? hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0