♥ HAIRCOLOR



Åh, ni skulle bara veta - hur otroligt kär jag är i denna sort av hårfärg. Typ ljusbrunt, med massa slinger i. Så grymt amazing cp snyggt! Har varit taggad på att bara byta hårfärg på momangen hela eftermiddagen idag.
Jag har insett hur S-N-Y-G-G-T det är med ljust hår. Och jag har också insett hur otroligt trött jag är på mörkt hår, jag har varit svarthårig i ca ett år, och jag har varit mörkhårig i hela mitt lilla liv. Egentligen är ju mörkt hår det snyggaste som finns, faktist hehe! (a).Dock kan jag verkligen inte se mig själv som ljushårig, det går typ inte. Men det skulle vara så otroligt kul att bara förändra någonting, annars färgar jag fan en lila slinga i håret eller nått -.- Så trött är jag på mitt utséende överhuvudtaget. MEN.

Tycker ni jag ska våga färga lite, lite ljusare? Typ brunt, lite slingor? Eller iallfall bara brunt?
Eller behålla den hårfärgen jag har? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0