♥ ...

Helgen - öh wtf. I fredags var jag med Josefin (som fyllde år! :D) och alla andra söta tjejerna :) Det var middag och alla hade gjort tacos förutom jag och Louise som kom precis när vi skulle äta, det var jättegott :) Sen lyssnade vi på musik, tog bilder osv. I lördags (igår) var jag med Oliwer och sen sov jag där. På kvällen hade hans föräldrar gäster och vi fick vara med och spela Band Hero, haha jag fick sjunga fett pinsamt xD Sen kolla jag och oliwer på Hitta Nemo, höhö.
 Idag fyllde min syster fjorton, grattis till henne ♥
Imorgon åker jag hem till min mamma igen, får inte bo hos pappa -.-'. Måndag imorgon iallfall, och nya klasser.
Önskar alla en bra vecka osv, pussar ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0