♥ blablabla

Godmorgon! Gick upp för någon timme sen. Nu ska jag duscha och fixa iordning mig sen åker jag till mamma på Ekerö. Där blir det pluggpluggplugg! Skulle egentligen fixat några saker i skolan tidigare på lovet menmen, det är So:n. Ska verkligen fixa det där jäkla G:t!!! Nu tänker ni säkert ba, gud va dålig hon e då.. Men så går det om man håller på och fjanta sig och inte tar tag i skolan. Nästa termin, ska jag verkligen satsa på skolan, hur många gånger jag än sagt så. Hållt på sen år tillbaka att jag ska bli bättre i skolan men det händer ju ingenting. Nu är det den viktigaste terminen jag har iprincip så nu jävlar säger jag bara. Ingen mer frånvaro och ablsolut inga mer IGn, föfan! Ska verkligen försöka kämpa!!! Så jag antar att bloggen kommer att hamna lite åt sidan tiden framöver (men gud?) För asså .. liksom .. hehe .. nånting.

                                                        
Igår gjorde jag typ ingenting på dagen förutom vid sju tiden så var jag med oliwer i några timmar. Vi gjorde inte mycket alls, förutom att jag kom hem helt .. nerklottrad. Hela min mage var/är nerklottrad med massa saker. Och sen ritade jag ett streck på hans kind och då fick jag mitt ansikte med säkert tio streck på. Buhuhu, hämden är ljuv säger jag bara..... Tur att jag inte mötte någon på vägen hem iallfall hahaha...

                                 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0