♥ 23 januari

Tja! Kom hem från Oliwer för någon timme sen, nu sitter jag bara och lyssnar på musik.. Söndag idag, känns sådär. Är trött och orkar verkligen inte skolan nästa vecka .. Massa saker händer. Börjar 8.10 imorgon också, det sugeer! Aja,

Vad har ni gjort i helgen då? Jag har iallfall haft en rätt nice helg! I fredags var jag med massa kompisar, hade kul och sov sedan hemma hos Jenny! I lördags mötte jag upp Emelie + Josefin i Brommaplan vid tolv och vi begav oss in mot stan för att möta våra plastkusiner, brorsa + farmor. Vi åt thai buffe på resturangen "Mandarin", otroligt gott. Sen vid fyra så gick vi till biografen Zita på Stureplan! (hahahaha) Såg filmen Trädet.. Jag antar att ingen sett den eller hört talas om den? Men på det där stället visades ju typ bara random b-filmer. Men den var bra, eller typ. Lite sorglig typ. Efter bion drog alla till varsitt håll typ. Jag drog till min pojjke, vi såg på film och åt popcorn sen sov jag där =) Idag var vi fett duktiga! Först vaknade vi fett tidigt, åt frukost och sen gick vi ut på en PROMENAD i det fina vädret xD Det var fett mysigt :) Sen var vi ännu duktigare och ... TVÄTTADE I TVÄTTSTUGAN! hehehehehe, tvättstugan jajaja. Har inte mycket mer att säga.
Men ni får ha det så bra, och godnatt förästen :) Puss och kram
Lite bilder från min och oliwers promenad! XD





Kommentarer
Postat av: Nina

Kolla Zitas .se så ser du att det inte visas B filmer där...snarare tvärt om.

Kramen från mamma<3

2011-01-24 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0