♥ 19 januari

Hej bloggen :) Sitter och kollar på Simpsons just nu med min syster haha, har precis spelat lite gitarr också! Min halvbror Ken lärde mig "your call", känner mig lite stolt för att jag kan den nanana. Eller bara början men a.. haha.
Idag har jag varit skolan, duktig som jag är! Imorgon är det torsdag och då är det inte långt kvar av veckan, längtar till helgen! Vill bara få sova ut. Jag är så himla trött nu för tiden.. När jag kommer hem lägger jag mig bara i soffan och somnar efter en sekund typ, det är sjukt. Men sover ju knappt nått på nätterna känns det som.
Jaja, har ni haft en bra dag annars? :) Det har iallafall jag nog haft! Nu ska jag fortsätta kolla på tv haha :D
Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0