♥ 13 januari

BABES! Jag har typ .. glömt bort bloggen? Och ni fortsätter och läsa den, vilken förädare jag är.. :(

Skolan har iallfall börjat, allt börjar bli som vanligt igen. "Skol-livet". Och jag försöker kämpa och är duktig som kommer i tid till alla lektioner och är med på alla. Woho. Dock var jag hemma idag, kände mig inte så bra och sov 3 timmar inatt och börjar bli förskyld så var typ död. Menmen.. Ska plugga lite nu, sen ska jag sova tror jag..
Fan! Det får inte bli såhär, att det ända bloggen kommer handla om framöver kommer vara .. skolan! Så vill vi inte ha det. Tråkigt! Ska försöka bli bättre på att skriva om andra saker än min vardag, haha.. Blivit dålig på att blogga. Imorgon är det ju fredag, nojs! Heelg <3 Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för något, kanske blir till att träna med syster imorgon. Får se :) Men ni får ha det så bra, pussar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0