♥ 01:40

Är hemma ensam just nu. Var tvungen att åka till pappa, men han är inte hemma. Fett rädd haha.
Idag var jag ju först med farmor i stan, vi gick runt i massa skoaffärer och provade massa! Vi hittade tillslut ett par inne på Jerns. Ett par höga stövlar :) Sen gick vi och åt tacos! Hihi. När vi skiljdes åt drog jag till brommaplan, träffa emma och lollo och petter, danni och fille. En stund senare drog jag Danielle, Filip och Petter hem till petter. Haha påvägen dit spela vi in en film på petter när han hoppar i snön xD Vi var iallafall där i typ två timmar, gjorde inte så mkt. Sen drog vi till brommaplan och träffade massa. Sen åkte jag till stan med Josefin, Emma och Louise och träffade Josefins killkompis vid sergel :) Vi kollade på bio, Devil!! Den va fett läskig, satt och höll i Emma som fan hela filmen typ haha xD Men den var bra! Och läskig! Efter det drog alla hem typ.  Men aja, ska lägga mig snart.. Känner mig så ensam just nu, saknar min pojke :( Puss på er ♥


Trailern på Devil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0