♥ Café 60

Godkväll på er! Jag kom hem för en stund sen, har haft en awesome kväll! Mötte först upp tjejerna och sen åkte vi mot Rådmansgatan och efter ett tag av letande hittade vi äntligen till Café 60. Antagligen världens mysigaste ställe! Massa trevligt folk. Vi satt där och fikade och snackade i typ två timmar! Lite senare kom Josefins pappa och hämtade oss, sen gick jag hem tillsamans med Cherifa. Måste göras om!

Vad har ni gjort ikväll?  Imorgon är det ju söndag (/idag), mindre kul. På eftermiddagen ska jag, pappa & Emelie till farmor och farfar på middag, trevligt.. Ska ringa min älskling nu och prata med han resten av natten (a) Saknar han så! Så säger väl godnatt nu antar jag, PUSS på er alla ♥♥



Cherifa och Emma sötnosar

Josefin sötis och jag fett ful och muppig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0