♥ Ytlighet

Jag satt fan och grinade idag för att jag tyckte jag var så ful. Mitt hår är så slitet och jag har utväxt. Min lugg är FUCKED UP och jag ångrar den som fan. Jag vill färga håret ljusare/brunt hår och ha jämnlångt och LÅNGT hår som är välvårdat och självplatt.. Jag vill färga håret skitsvart och klippa kortare + uppklippt. Jag vill vara brun och jag vill ha bättre hy. Jag måste börja träna också. Ibland vill jag bara skita i precis allt och sjunka ner i en "jävligtfulperiod" och bara skita i hur jag ser ut och må skit.. bra.. Jag skulle vilja gå in i en makeover maskin och bara förändra alltihopa. Nej fyfan asså. Måste göra någonting.


April 2010, sån hårfärg skulle jag vilja ha igen..


Men jag vill ändå ha möööörkt hår! :'(



Fast hälst av allt skulle jag vilja se ut på nått av dom här sätten.. Ohmygosh.




 
Vackra, fint långt hår, brun, perfekta ansikten osv..


Men ändå typ .. så.



Jag sätter så stor press på mig själv pga vissa saker och personer att jag tappar bort mig själv, vem är jag igentligen liksom? Tex. Hur vill han att jag ska se ut? Hur ska jag se ut för att han ska bli mest attraherad av mig och säga att jag är söt? Vad för slagts tjejer gillar han egentligen och hur ska jag göra för att efterlikna dem? Hur ska jag se ut för att passa in i tex. mitt umgänge? Borde jag egetligen vara någon annan stans, se ut på något annat sätt? Hur vill jag egentligen se ut? Hur skulle jag se ut om ingen annan än jag själv påverkat det? Och hur i helvete skulle jag sätt ut om jag inte gjort ett piss med mitt utseende (färga håret, ögonbryn osv.)
Det kan vara otroligt jobbigt. Och alla är så otrloligt utseende fixarade också, ifall man är mer eller mindre fixad en dag käns det som att vissa personer kanske tom. kollar snett på en? Jag vet inte. Orkar inte skriva mer om detta. Alla har rätt att vara precis som dom är, se ut precis exakt som dom vill. Jag har ingen aning om hur jag egentligen vill se ut. Jag kan sitta och kolla på ideal och snygga personer hur länge som hälst. Det är sjukt. Och att må dåligt över hur man ser ut pga. av andra är något utav det värsta. Jag kan sitta och skriva hur länge som hälst och det här för jag har så otrloligt många komplex och brist på självförtroende osv. Nej nu ska jag fan sova.
Skönhetsömn eller nått -.-

PEACE


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej låter bra det :)

2011-02-13 @ 22:52:21
URL: http://sandrasobecks.blogg.se/
Postat av: linnea

Men sluta, du är ju jättesnygg?!

2011-02-14 @ 15:47:15
Postat av: MANDOSA - Amanda

skulle tacka ja till megan's hår, ja tack ! :) ditt är också helt sjukt fint !

2011-02-16 @ 18:43:33
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0