♥ Trött som vanligt..

Godkväll på er, ska gå och lägga mig efter detta inlägg. Idag har jag varit i skolan och det har varit helt okey! Hade två prov .. Varav ett nationellt i Svenska, gick helt okej tror jag, dock hann jag inte riktigt med allt. Man borde fått mer tid på sig tycker jag! Sista lektionen såg vi på film "The pianist" eller nått tror jag den hette, det vi såg var typ .. tragiskt. Natzi film. När fan-i-helvete ska vi sluta hålla på med allt detta 1 - 2 a världskrigen? Det börjar trötta ut mig liiiitegrann faktist.. Tyvär. Slutade runt tre och var med kompisar en stund efter skolan sen träffa jag Oliwer och jag kom hem för typ en och en halvtimme sen. Det var bara jag, han och hans bror där så det var fett nojs och vi lagade pommesfrittes med kötbullar haha :) Aja, måste lägga mig nu. Vi hörs imorgon :)
Ha det gött! / Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0