♥Torsdag

Godkväll bloggen!  Idag har jag varit i skolan och sen åkte jag förbi Vällingby och köpte lite strumbyxor och hårfärg. Sen träffa jag Filippa och vi åkte till mig och pluggade osv. Sen laga jag mat :D Vid åtta drog hon och då satte jag igång med att städa mitt rum, tro mig det b e h ö v d e s . Fanns knappt något golv där, och det såg bara hemskt ut! Nu är det mycket bätttre :D Imorgon är det fredag, skööönt! Dock är det ett hemskt uppsatsprov i skolan menmen.. :( På kvällen har jag en liten tjejmiddag med några tjejkompisar hemma hos mig, dom ville fira mig i förskott hihi. Så det blir nojs som fan :D Men vi hörs imorgon! Ska sova nu, pusspuss.♥


Kommentarer
Postat av: Stephanie Delicious Nilsson

snygging :D

2011-02-24 @ 23:14:20
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0