♥ 20 februari

Godkväll bloggen! Har inte skrivit på hela helgen, men har varit upptagen med pojken min. Sov hos honom i fredags + lördags. I lördags gick vi upp till ÖB och jag vill nästan inte berätta.. Vi köpte såå mycket onyttigheter. Tex. ett halvt kilo chips, seriöst. Och massa chocklad :( Jag går säkert upp flera kilo för varje gång jag är med han haha.. Aja, men en bra filmkväll blev det ialfall! Såg bla. filmen Inception. Intressant och bra film!

Idag gick vi till Petter och var med han, och åt plättar haha. Dock fick jag en i ansiktet av både Oliwer och Petter... Efter en stund kom Cecilia och Célia. Vi gjorde inte så mycket igentligen, satt mest och lyssnade på musik och spelade haha. Sen åkte Petter till Gränna =( Aja. Jag och Oliwer gick hemåt sen och gick förbi ICA för att vi hade 18 kronor på oss så vi köpte chips i hjärtformat haha, som att vi inte fått nog av sånt? Sen gick vi hem till han och såg på Happy Feet, haha älskar den filmen. Vid åtta drog jag hem.

Måndag imorgon.. mindre roligt. Med massa viktiga saker som måste göras. Jag måste plugga inför en grej i SO:n, sen måste gymnasievalet göras också! Så jag får inte spilla någon tid på något onödigt nu och verkligen fokusera. Shit, har nog inte riktigt insett allvaret i någonting. Men nu jävlar kör vi haha. Sen fyller jag år nästa helg :D Men ska inte sitta här och snacka om ingenting, ska gå och lägga mig snart. Hoppas alla haft en bra helg. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0