♥ 9 februari

Hej bloggen ♥ Allt braa? Med mig är det sådär, har ont i kroppen och fryser .. :/ Dagen började med en vurpa rakt på rumpan på väg till skolan och fick jag fick skämmas lite! Kan det sluta vara så jäkla halt överallt? Halkar ju var jag än går! Skoldagen var helt ok, som vanligt! Slutade 20 över 3 och jag, Louise, Josefin, Emma och Emil åkte in mot stan. Var där ett tag, och vid kvart i sex åkte vi mot Odenplan för att gå på öppet hus på Påhlmans Gymnasie, hmm. Tror inte jag ska börja där fast a.. När jag var påväg hem satt det två tjejer i 14 års åldern och komenterade mitt utseende och hur fina mina örhängen var osv, haha! Egoboost, eller nått. XD Sen när jag gick dom ba Heeejdååå (aaa). Aja whatever. Ska gå och lägga mig snart/nu. Är trööött.... Imorgon har jag nationellt prov i svenska, igen. Man ska skriva i typ 3 timmar, kult. Fyfan vad jobbigt.... Buhuuhuh.
Men ni får ha det såbra alla som läser detta xD Puss och kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0