♥ Tell me that you need me

Hej bloggen, haft en bra måndag..? Min har vart helt okey :) Jobbigt med ny vecka men det är bara att köra på antar jag. Massa prov osv i veckan.. Blä på det. Är så otroligt trött på allt som har med skolan att göra, även om jag inbillar mig själv att det är kul, och att jag ska vara duktig. Men jag lever inte ut till mina inbillningar och fantasier vilket jag kanske borde göra om jag ska fixa skolan..? Jaja!  Asså aaahh damp har haft nått i ögat hela dagen så har sett helt fuckad ut fett irriterande -.-

Helgen tillbringades iallfall med min pojkvän. Mysigt! ♥ Längtar redan efter nästa. Nått mer jag längtar efter är sportlovet! Då jag ska åka utomlands, såå nice!! Men ni får ha det så bra pusspuss :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0