♥ 18 februari

Tjo! Är hemma idag också.. Är sjuk :(


Igår så begav jag, pappa och syster oss mot Solna Polisen för att ta pass! Det tog rätt lång tid tid att vänta, så vi hann gå ner till centrum och jag och min syster hann springa runt i typ en kvart för att leta efter toaletten. Att ta pass gick rätt snabbt, bara att det var värsta bitterfittan till personal som vi skulle ta pass med haha. Det hände en jättepinsam sak där också..... Haha, det var en vuxen kvinna som stod och skulle ta en nummerlapp och pappa går fram till henne och tar tag i henne och ba "Men sluta tryck på knapparna!!" Så vänder hon sig om och ba "?" Då trodde pappa att det var min syster som stod och tryckte haha fyfan vad skämmigt det var. Dog av skratt haha. Efter allting gick vi till en grill och jag åt en kebabtallrik JARÅÅ. Påväg hem fick jag världens jävla ont-i-huvudet-anfall, satt ihopkrupen i bilen och kunde knappt prata utan att det gjorde ont som fan!
Direkt när jag kom hem la jag mig i sängen i tårar, gjorde så jävla ont! Hoppas att det går över till ikväll iallfall!

Hoppas att alla får en asbra helg då! Puss och kram!

känner mig typ sådär just nu xD




Kommentarer
Postat av: Claudia

-Tack att du ställde, dsm :D

Krya på dig <3

2011-02-18 @ 10:37:59
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: Claudia

-Tack, hur gammal är du ? :)

2011-02-18 @ 10:51:54
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: clarabloggaR

sv: ok tack! ha en fin helg du med trots att du är sjuk! kram =)

2011-02-18 @ 11:24:45
URL: http://clarabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0