♥ 27 april

Har precis tryckt i mig en bulle, snart blir det plugg. ZzzzzZzZzz, ett matteprov väntar imorgon och ett i so på fredag. Jag hatar prov. Bajs. Wellwell, skolan har börjat nu igen efter lovet. Det har gått bra. Orkar inte babbla om vad jag gjort idag, det är väl ändå rätt ... k. Vafan har inget att skriva ju. Okej, idag var jag i skolan, hade hemkunskap, gjorde värsta middagen med josefin och emma. Slutade typ tre, sen åkte jag och Josefin till Brommaplan och gick till polisen, jaaa.... Hon skulle prata med Kristin sådeså. Sen träffa jag Kalle, Dennis, Fille, Michell och Kicki och sen tog vi bussen hemåt igen.
Eftersom jag inte har några bilder från idag kan ni få lite från igår =)
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0