♥ 20 april

Hej bloggen! Just nu sitter jag hemma hos Oliwer helt ensam, hans familj och han är på begravning.. Så får väl se vad jag hittar på här nu då ^^ Har verkligen sugit på att skriva på bloggen på senaste tiden, förlåt! Men kan berätta vad som hänt dom .. senaste två dagarna, haha!

Måndags: Åkte tåg från klockan 10.37 till 16.07. Rätt segt att sitta ensam utan något speciellt att göra, men resan gick bra. När jag kom fram mötte min älskling mig vid centralen och vi begav oss hem till honom. Till kvällen gick vi ut och träffade kompisar och hade en kul kväll med grillning, musik och trevliga människor.


En bild från dagen, jag är muppen till vänster -.-
Tisdags (igår): Vaknade tidigt, gick upp och åt frukost och fixade iordning oss. Vet ni hur vi tillbringade det fina vädret? Vi tog ut två skateboardar (?) och gick iväg och åkta och "proffset" lärde mig ett och annat och det var jätteroligt. Sen hände inte så mycket mer, hans mormor kom på besök eftersom hon fyllde år så vi åt middag med henne. Vid nio gick jag och Oliwer till ica och köpte lite gott till kvällen! Där träffade vi även Maja och Jenny :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska till farmor sedan och äta middag osv. Men vi hörs sen!
Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0