♥ söndag kväll

Hej bloggen! Är otroligt trött efter helgen ..  Kom hem för ca en och en halvtimme sen.
Kan berätta vad jag gjort i helgen, även om det är rätt ointressant haha.

I fredags .. Var jag med Oliwer, Danielle, Aidin, Hanna, Felicia och Malin. Vi var först i Spånga, och där var vi i typ en timme haha fett tråkigt men Oliwer var fett speedad haha. Sen var vi tvungna att åka till Vällingby och vänta dääär i ytterligare en timme på en viss person. Sen drog Danielle och jag Oliwer och Aidin åkte mot Brommaplan där träffa jag Josefin och Lollo! Jag och O drog med dom till söderberga, vi hade fett kul haha ^^ ... Sen sov älsklingen hos moi!

Lördags .. Först åkte jag och Oliwer in mot stan där vi träffade Elin, Ezgi, Cherifa och Felicia! As grymma tjejer :D Tanken var att vi skulle "in mot söder och träffa massa killar". Det blev rääätt faail.. Skit löjliga var killarna iallafall, hehe... Så jag Felicia, Cherifa och Oliwer drog ^^ Vi åkte mot Solna där det var tänkt att vi skulle på en fest hos en kille som hette Max typ, med Karim, Jojje och några till. Dit gick vi och var där i några timmar typ. Hände inge särskillt. Satt mäst i soffan och höll på med Chat Roulette haha, sjukt folk. Sen drog vi hem vid halv ett typ. Sov hos Oliwer sen.

Idag .. Inte gjort ett skit typ! Kollat på Idol repriser och på Mio min mio (haha) typ hela dagen. Och så har vi spelat Skateboard tv-spel haha :D Slappt!

Ska gå och lägga mig om ca en timme, behöver sömn .... Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0