♥ tisdagkväll

Sitter hemma och lyssnar på musik och äter lite godis ^^ shh! Idag har jag varit i skolan och det har gått bra! :D  När jag slutade åkte jag till Jakobsberg och mötte upp Ollipolli som jobbar där! Vi gick runt lite i centrumet där, och åt på Burger King och han köpte nya hörlurar! Sen åkte vi hem mot Söderberga och gick till han. Satt och lyssnade på musik till mästa delen av tiden. Lite senare gick vi ut och träffade Alex, det var tänkt att vi skulle till björkan. Det regnade och vädret sög, så jag orkade inte och gick hem -.- Aja. Sen åt jag middag med min familj. Och nu sitter jag här och har inte mycket alls för mig.. Tråk.
Men ni får ha en bra kväll då, pussar!

Frankie J. - Is This What You Call Love ♥

Kommentarer
Postat av: LALA (LisaClaug)

Åh tack så jättemycket <33

2010-09-14 @ 21:30:46
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: michellemaiga.blogg.se♥

Bra låt:)

2010-09-14 @ 21:34:52
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0