♥ onsdag

Godkväll bloggen och läsare! Allt bra? Idag har jag varit i skolan och sista lektionen var vi på muséum. Det var en guidning om kläder/mode, från 1700-talet och framåt typ. Jag och Louise stannade kvar i stan då besöket var slut där vi senare mötte upp dom andra tjejerna! Det blev häng i klädaffärer till hela slanten och jag blev jättetrött hihi! Fick med mig lite saker, smycken och en mysig halsduk! Kom hem vid halvsju. Hängde med älskling en stund lite senare också, fuck vi skulle ju inte träffas idag haha :D Jag har börjat bli förskyld, hatar det! Otroligt jobbigt -.- Jag skulle gärna vilja lägga mig i ett varmt bad just nu, men borde egentligen städa mitt rum.. Buhu. Aja, det får vänta :p 
Puss och hej!  


Älskar denna låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0