♥ ny design!

Hade allmänt tråkigt så satt och trixade lite med gratisdesigner från en superbra hemsida. Nämligen denna: http://tescho.se/ blev inte så jättebra men, min förra design var så trist och har tröttnat på den. Headern är bara tillfällig, det ser ut som en 3 åring gjort den. Plus att den är helt suddig haha! Men nu får ni och jag stå ut med att bloggen ser ut så här ett tag innan jag ändrar den om ett tag igen! Eller finns det någon därute som är duktig på att göra fina designer....? Hör av er isf!
Men frågan är, ska jag behålla denna eller byta tillbaka till min förra design? 




Min förra header..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Byt tillbaka :)

2010-09-05 @ 09:13:29
Postat av: Anonym

Ha kvar den här! :)

2010-09-05 @ 19:57:33
Postat av: Anonym

ha den här :)

2010-09-05 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0