♥ måndag

Började klockan 10.00 och efter det gick skoldagen snabbt som bara den! Efter skolan drog jag, Louise, Josefin och Emma sötisarna och åt på donken, ni ska bara veeta hur hungrig jag var! Haha, mat är kääärlek.
Sen träffa vi Moltas och Markus, hihihhihihi dom är fett små assåoooeeeewwwwwwwhhhh. Sen kom Pojkvän och var med en stund och sen drog vi hem till han. Nån/några timmar senare gick vi till Björkan! Vårt nya häng ställe typ, HA-HA. Där träffade vi på söta Arantxa och Christian! =) När vi var där gick vi och dansade lite till musik på ett tomt dansgolv, hihi. Sen fick vi för oss att spela pingis, haha så jävla kul och sen köpte vi cocosbollar och cola och spelade Fia med Knuff! ;) Tack för en jättemysig eftermiddag! Gick hem runt nio.
Ska snart gå och lägga mig, men hoppas att ni haft en lika bra dag som jag haft!
Pussar och kramar ♥

eeeegooobooomb




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0