♥ måndag 27 sept

Jag är trött som in i tusan! Kan man säga så ..? Aja. Jag har sedan klockan halvfyra idag försökt att sätta mig ner och plugga. Plugga, inte sitta framför tv:n/datan eller somna i två timmar. Men icke, det går inte. Det funkar i fem minuter sen orkar jag inte längre. Jag behöver seriöst hjälp med att LÄRA mig plugga typ, haha ..
Sa jag att jag var trött som fan? A, jag somnade klockan tre inatt, vet inte vad jag gjorde halva natten. Men somna kunde jag iallafall inte göra! Låg och skrev papper efter papper om allt och inget. Sånt kan jag hålla på med timmar, skriva ner hur jag ska bli bättre, hur jag ska klara skolan, vad jag ska göra efter skolan, vad jag ska ha på mig dagen efter. Så lite liv kan jag ha. Haha. Antar att det kan vara för att jag typ vänt på dygnet efter en crazy helg.

Idag har jag iallafall varit i skolan, kom nästan i tid imorse. Hade en lektion, efter det lunch sen bar det åt till kärssön (stavning!?) med hela Vega och Sirius. Så ca 100 små barn sprang runt i skogen som galningar och origenterade. Eller, åtminstonde jag och Filippa. Vi var iallafall otroligt duktiga enligt oss själva, hittade hela 12 kontroller av 25. Riktigt duktigt för att heta Johanna Jonsson faktist. Vid halv tre tog vi bussen hemma med trötta ben. I brommaplan var alla andra och var med dom en stund, sen tog jag och Josefin 177 hemåt!

Nu ska jag plugga en stund till och sedan blir det hårfärgning, woho! Hoppas ni haft en bra dag.
Massa pussar från mig! ♥♥♥



Saknar den här tjejen som bara den ... =( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0