♥ 8 september

Hej! Sitter ensam hemma just nu, pappa svarar inte på mobilen och är inte hemma. Ska man vara orolig? Haha .. Kom in för någon halvtimme sen ungefär. Var med Filippa Oliwer Ezgi, Adam och Markus. Vi typ satt och gjorde ingenting men jag och Filippa hade skitkul och gungade och gjorde massa saker i lekparken xD
Idag fyllde btw oliwer 17 år så var med han typ hela dagen! Vi åkte till stan också han köpte nya skor och piercing och sen gick vi till kungsträdgården det var så fint väder så vi köpte mjukglass och satt och åt i trappan ^^ Men orkade inte halva xD Lite senare när vi åkte mot bromma igen gick vi till björkan för han skulle åka skatebord och jag fick testa och han lärde mig lite haha var fett bra :D Not.  Aja. Sen åkte vi till han och såg en läskig film. Sen mötte vi dom andra. Känner att jag skriver rätt otydligt men orkar inte. Men ska fortsätta få tag i pappa nu och sen gå och sova! Men ha det så bra, puss och godnatt.


gammal bild

Kommentarer
Postat av: fanny

du är så fin. :)

2010-09-08 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0