♥ 6 september

Hei bebisar ♥ Det här blir antagligen sista inlägget på ett tag nu, ska bo hos mamma resten av veckan.
Idag har jag varit i skolan, och sen åkt till stan med Filippa och Ezgi sen åkte vi till Brommaplan och träffa Elin och Linnea och sen Michelle, Hanna och Bella. Lite senare träffa jag oliwer, dennis, rasmus. Efter en stund drog alla sig hemåt och Oliwer följde med mig! :D Vid åtta gick vi och köpte pizza på söderberga pizzerian till oss och pappa och åt middag tillsamans =) Och han gick härifrån för nån halvtimme sedan. Saknar han redan!
Men nu ska jag gå och lägga mig... Sov så gott och så hörs vi när vi hörs! Pusspuss ♥


haha suddiga ceeepe bilder från nyss, snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0