♥ 24 september

Godmorgon bloggen! Har halvhemstudiodag idag, det betyder att jag börjar halv ett. Och ååh det är fredag idag också, fan vilken nice dag! Kvällen blir antagligen detsamma.. :3

Gud vad skönt det var att sova ut idag, även fast jag satt och kolla på tv till sent på natten .. -.- Jag gjorde en jättekonstig sak när jag vaknade, satt mig på sängkanten och gnuggade mig i ögonen. Haha, sådär som är typiskt att göra på morgonen som man typ aldrig gör! :D Haha cp att jag skriver det.. Men har inte mycket att säga..
Ska börja fixa iordning mig i tid nu, det är så skönt att få det avklarat! Sen kanske det kommer upp nån stil av dagens outfit sen (: Vad töntigt det där lät. JAjajjajaj hejdå



nån gammal & ful bild typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0