♥ 211010

Ensam igen och sängen väntar. Det har varit en lite konstig dag men ändå bra. Jag mår bra. Har varit med min älskling på eftermiddagen, vi har bestämt att inte ses på två dagar bara-för-att. Good luck to us.
Känns som jag bara skiter i allting. Jag glömmer att räcka till, jag glömmer att försöka vara snäll och glad när jag borde, jag glömmer att ta tag i mitt liv, jag glömmer att fixa skolan och läxorna, jag glömmer att städa mitt jävla rum. Jag ska lägga upp en plan för mitt liv, jag måste bli bättre. Känns som jag faller ihop sakta till nån jävla pöl på marken. Åh, måste rycka upp mig. Vilket konstigt inlägg det blev men jag skiter i det. Hejdå.

   Ah psyk låt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter den där låten? :)

2010-09-27 @ 19:34:07
Postat av: Johanna

dreamer - ozzy osborne typ :)

2010-09-27 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0