♥ 2 september

Hej bloggen! Jag är sjukt trött just nu, Filippa gick hem för ett tag sen. Vi var hemma hos mig en stund, myste framför tv:n och åt glass! Idag har jag varit i skolan, fast det var ingen vanlig skoldag. På förmiddagen fick vi lyssna på information om gymnasieval osv. I ca en timme, segt! Pojkvän kom till min skola och var där i någon timme, satt mäst i skolan och flumma och gjorde inget speciellt. Vid halvtolv åkte vi iväg till Moderna museét, där var det mest segt. Fast killen som berättade om konsten var riktigt skön! När musée-besöket var slut gick alla iväg förutom jag, Filippa, Emma och Joss. Det spöregnade så vi tog bussen hähä. Vi hade tänkt fika inne i stan, men så blev det icke. Kul hade vi iallafall. Vi satt på uteserveringen utan att äta något istället hihi. Efter några timmar träffade vi Elin och Ezgi. Sen drog vi till Vällingby och träffa lite personer och Ezgi shoppade lite. Själv har man bara en jävla krona haha -.- Vid halv sju åkte jag och Filippa hem till mig.
Juste, jag har köpt hårfärg idag! Så kommer antagligen ta tag i det snart, även om det är lite sent! Äsch. Det kommer att bli riktigt mörkt, så bli inte rädda om ni ser mig med svart hår mohah. Men tycker det är snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0