♥ 16 september

Godkväll bloggen! Ska aldeles strax gå och lägga mig. Imorgon är det fredag, otroligt skönt! Får se hur det blir imorgon och vad jag gör :) Idag har jag iallfall varit i skolan, nästa vecka ska jag verkligen gå på alla lektioner! Måste bli skärpning med allt slarv. Sista lektionen hade jag idrott, otroligt duktigt av mig att dra mig dit även fast det regnade. Och det kunde antagligen inte bli sämre. Spöregn, i converse, och aktiviteten var orgentering (spring i lera osv, om mina skor blev typ förstörda efter en dag?) Hmm .. Jag hatar orgentering! Fast av min lärare fick jag beröm, även fast det inte preciiiis var jag som hittade kontrollerna xD Jag kan ju knappt läsa av en karta.. -.-
När vi slutade ville jag inget häldre än att komma hem och byta kläder. Så satte mig på tunnelbanan med blött hår, fyfan asså. Lite senare kom Oliwer och vi hade världens mysiga perfekta eftermiddag, love u ♥
Han var här till typ tio! Nej men nu får jag ta och sluta skriva om heelt ointressanta saker.
Ska ta och lägga mig i sängen nu och sova, är så trött. Vi hörs kanske imorgon. Beror på om jag är hemma!
Pussar och kramar / Johanna ♥


Här är jag för ca ett år sedan, haha ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0