♥ söndagkväll

Nej jag har inte fått en flaska i huvudet..? :D haha det är bara texten!

Min blogg håller på att gå under! Oh no oh no! Hur kan btw statestiken gå upp om man inte bloggar..? Aja.
Kan berätta lite om helgen .. I fredags var jag med Sofia. Vi åkte till Lidingö där hon bor. Vi var mäst på gården där med massa trevliga människor. Sen vid åtta drog vi hem till henne. Lagade mat, snacka med hennes brorsa, la oss och kolla på film och somnade. På lördagen åkte vi in till stan, lite senare träffa vi Oliwer...... Sen drog hon hem och jag och O gjorde detsamma. Efter typ tio minuter fick vi besked av Dani att hon ville ses och det gjorde vi också! Vi åkte mot Brommaplan och träffade på Sami, Max, Kevin, Pablo, Rasmus och sen har jag säkert glömt bort någon.. Vi gjorde .. INGENTING, typ. Men vi hade väl lite roligare lite senare på kvällen iaf hihi. Vid tolv kom vi hem ungefär och jag sov hemma hos Oliwer. Idag har vi inte gjort någonting alls. Juste imorgon firar vi 4 månader woho :D Aja nu måste jag avsluta.
Vi hörs och jag ska försöka bli bättre på att blogga! Pussar!




hahahah en ful bild från i fredags hemma hos sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0