♥ tisdag

Hej. Allt bra? Har vart depp hela eftermiddagen men annars äre bra. Hur känns det när mamma börjar prata om att börja gå på bup igen liksom..? Både mamma och pappa är emot mig. Cp skit. Aja. Vid fem träffa jag älskling och vi åkte till Brommablocks haha fråga inte varför men det var asnajs där ju! Sen köpte vi chocklad och cola! Lite senare åkte vi runt överallt typ och hamna tillsist på Brommaplan. Där träffa vi Sammi, Thomas, Kevin, Piero, Ramil och Milan! Efter en stund åkte vi allihopa till Spånga Folkan till en fritidsgård som ligger där. Rätt segt om man är ensam tjej men a :p Vid halv tio kom jag hem typ .. Snart ska jag lägga mig, måste upp till skolan imorgon....Har inte mycket mer att säga så PUSS & KRAM



hoho :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0