♥ 2 oktober

Hej bloggen! Kom precis hem och ska snart ta en dusch ..

Gårdagen blev skitbra :) Jag och Oliwer vandrade runt i stan överallt typ och gick och pratade och så. Jag gjorde verkligen ett misstag när jag glömde kameran hemma -.- Vi skulle egentligen fika på nått mysigt café också (hihi) men allt stängde typ eller kostade 50 spänn för en liten kaffe typ. Nej. Det går inte. Sen åkte vi mot Brommaplan och där köpte vi lite chips till kvällen + träffa på några. Sen gick vi till Åkeshov där vi skulle bowla, hahah. Vid nio började vi! Disco bowling :D Det var kul fast jag .. SÖG SOM FAN. Det var hur många år sen som hälst sen jag bowlade! Vid tio var vi klara och då åkte vi mot han och kollade på Nalle Puh (shhhhh inga komentarer..) Och sen somna vi!

Kommentarer
Postat av: Emeliie <33

JOHANNA JAG FÅR DAMP !

VAR FAN E DU NÅGONSTANS !!!

2010-10-03 @ 20:47:09
URL: http://blondisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0