♥ 11 oktober

Lyssnar på musik och är hemma hos pappa i Söderberga. Gud jag har saknat söderberga, fråga inte varför. Men imorgon blir det ut med mig härifrån igen! Haha .. När man ändå pratar om morgondagen, imorgon har jag utvecklingssamtal! En av de saker här i världen jag hatar mäst, HA-HA. Nej men det är inte så roligt .. Ta upp allt man suger på och sitta där med tårar i ögonen och ja "joo men .. jag skaaa bli bättre ..." Typ. Nej men det går väl bra..

Dagen har iallfall varit rätt ok! Eller, måndagar är väl ändå alltid rätt sega >.< Började dagen med att komma en kvart sen (AS-BRA!), har ju varit i tid i typ en vecka i rad ju :/ Aja! "Det var bara idag". Vi satt och lyssnade på gamla elever som gått ut vår skola som berätta om gymnasieval och allt om gymnasier iprincip. Tex. min lilla pojke var där och berätta xD Kul att se han där :O öhöhöhöh..... Slutade vid två och var med Oliwer, Kim, Emma och Naomi! Naomi är ny i skolan det e fett najs :) Blablabla vet inte vad jag ska skriva. Jag och olli åkte till han och såg en film tillsamans med Lowe den hette "Trick or treat" En skräckis som var rätt läskig :o man ba hoppa till i soffan ibland typ.. Ajajajaj. Sen gick jag hem typ halv sju och åt middag med min fader. Höhö. Hejdå



JAAA JAG VET ATT JAG ÄR SKITSNYGG -.- lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0