♥10 oktober

Godkväll! Det är söndagkväll och jag är trött och nyduschad.. Hur har eran helg varit? Min har varit toppen.
I fredags tillbringades eftermiddagen + kvällen med min pojkvän hemma hos mig ute på Ekerö. Det blev mys med godis och idol! På lördagen vaknade jag i älsklings famn och vi låg i sängen antagligen halva dagen haha! På lördags kvällen åkte vi in mot stan. Lite senare träffade vi Sofia! Fast hon var tvungen att gå sen :( Jag och Oliwer åkte mot Ängbyplan där vi träffade och var med typ alla från Söderberga haha :o Det var kul och chill. Sen åkte jag och Oliwer hem till honom och sov där! Idag sov vi typ hela dagen och gjorde inte ett dugg typ förutom att kolla på Bolt och Svampbob fyrkant, hahah! Vid sex kom jag hem igen :) Gud palla att jag berättar typ allt jag gjort men .. har tråkigt.
Imorgon blir dedt skola, och i veckan blir det ett projekt med inriktning på gymnasieval osv. Kul? Njao..
Måste bo här ute på Ekerö resten av veckan och antagligen veckan efter också .. Så bloggen kommer inte precis vara bra updaterad haha.. Men ni får ha det så jättebra, pussar och kramar! / Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0