♥ trött...

Hej på er! Är jättetrött, trots att jag typ sovit hela dagen... Gårkvällen blev ganska lyckad :) Efter jag varit med Julia så träffa jag Oliwer och Danielle i Brommaplan. Typ direkt åkte vi till Stuvsta och träffa Kalle och sen åkte vi till bromma igen. Träffa massa mer folk där. Vi chillade mäst med musik osv och flängde runt lite överallt.
Vid tolv tiden kom jag och Oliwer hem till mig, åt mackor med té och kolla på tv haha!
 Idag gjorde vi absolut ingenting, men vid fem gick han hem. Aja, helt oitressant! Nu ska jag iallafall städa lite på mitt rum och sen plugga. Får se om jag kanske åker till mamma på Ekerö imorgon, men i veckan ska jag det iaf.
Juste idag var det ju fars dag haha! Jag och Emelie gick till Ica och köpte chocklad och slog in det och gav det till pappa sen, snällt va? (a) xD Aja, ha det så bra.
Puss och kram / Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0