♥ KEEP ON FIGTHING!!

Hej bloggen! ♥ Sitter och pluggar just nu, känner mig duktig,haha! Var hemma idag från skolan, min hals är verligen dålig, gör ont bara jag säger nått -.- Har verkligen inte tid för att vara sjuk :/ Ska plugga typ två timmar till sen ska jag sova, komma bort från verkligheten...

 Men ska till skolan imorgon, ORKAR verkligen inte  vara borta mer från skolan och ha mer frånvaro! Det blir så mycket problem då.. Bättre att försöka va duktig istället. Eller vad sägs som en pappa som varit sur och elak mot en konstant i en längre tid så man mår SKIT, eller vad sägs som en mamma som gråter i telefonen..? Och lärare som skriver långa brev om hur dålig man är typ? Stor risk för att få tre feta äckliga IGn?Inte så kul va. Ne, därför ska jag verkligen kämpa och bli BRA! Ta skolan på allvar verkligen!!

Det är bara att försöka hålla erergin uppe, och försöka behålla orken så gott som möjligt, även om hjärtat svider och själen skriker att den inte orkar mer...

 



Måste dra till mamma imorgon, så kommer inte updatera så mycket mer tror jag. I helgen ska min lillebror döpas! Lilla Erik ♥  Aja ni får ha det så bra och så hörs vi när vi hörs :)

Ps. Älskar min Oliwer!! ♥♥♥



Kommentarer
Postat av: GABRIELLA

haha hur många gånger har du inte sagt så då johanna!? ;)



haha närå! men det e bra! du ska tro på dig själv! haha minns du när vi allltid sa så !!? sanna ord det minsann.. sanna ord!

2010-11-23 @ 19:53:43
URL: http://gabriellawallanders.blogg.se/
Postat av: Nina

Vi tycker att Du är bra, Johanna ! Och vi älskar Dig även om du får IG i alla ämnen!

2010-11-23 @ 20:42:42
Postat av: GABRIELLA

aw vad gulligt nina :D



hahaha jag har oxå sagt så nu :D

men johanna skriv till mig på msn om jag e inne när du ser det här... :D morfar sa en grej till mig idag XD

2010-11-24 @ 16:11:43
URL: http://gabriellawallanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0