♥ hemma från vällingby

Kom ganska precis nys hem från Vällingby med min "kära" far. Letade som in-i-helvete efter en normal, fin, helt okej, varm, gosig vinterjacka. Varje gång jag såg nån helt ok var den antigen "AAALDELES FÖR DYR" enligt pappa, eller så fanns den bara i typ XXL -.- Men det slutade med att vi fick med oss en helt ok, ful, hej jag är en duktig liten tjej som tror jag e söt-jacka, för tvåtusen från "Elvine". Pappa tyckte iallfall om den för att jag såg ordentlig ut och "ser inte ut som en svartrockare", vadå svartrockare? :(. Aja den får väl duga >.<

Elvine Gunnel BlackElvine Gunnel BlackElvine Gunnel Black

HÄR HAR NI MIN JÄVLA TANT GUNNEL JACKA DÅRÅ JA DEN SER FUL UT.
http://shop.elvine.se/system/search/product.asp?id=454&b=36&c=120&page=1&rnum=7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0