♥ 8 november

Jag är förskyld. Kan knappt andas. Jag har fryst ihjäl hela dagen. Det är synd om mig.
Haha, bortsätt från det - det har varit en rätt ok måndag. Kom i tid till skolan, var duktig i skolan (haha), dog på idrotten med Naomi xD, slutade 14.40! Då gick jag och Filippa hem till henne tillsamans med Elins sällskap. Vi gjorde inte så mycket, myste mäst och som vanligt råkar jag alltid somna i hennes jävla sköna soffa -.-
Lite senare drog vi in till Vällingby och träffade lilla Ezgi, vi gick mäst runt och kolla i affärer och så :)
Sen drog jag hem, för typ en timme sen. Aja har inte så mycket mer att säga, hoppas ni får en trevlig kväll x3
Puss & Kram ♥




bild från i somras i dalarna, saknar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0