♥ 7 november

Jo, men först vill jag bara säga - jag vet att jag sugit som inihelvete på att blogga. Menmen, here Iam och ska bli bättre. Det är söndagkväll och just nu finns väl inte så jättemycket posetivt att tänka på PRECIS. Skolan börjar imorgon, det blir antagligen ett rent jävla helvete för mig. Från och med imorgon ska jag också börja på nån fucking minnesträning på skoltid som jag måste gå ifrån en lektion/dag för .. Detta ska tydligen göra mig bättre i skolan . HA-HA. Nej men fy. Jag måste plugga som fan ikväll också, och städa. Hmm finns det något roligare? Näe.

Kom ju till stockholm i torsdagskväll. Min pojkvän kom och hämtade mig på stationen ♥ Hehe x3 Jag tror vi åkte hem till mig sen. På fredagen så var vi först hemma hos petter. Han gjorde en faaail Henna-tattoo, där det stog Oliwer. SKITFUL blev den hahah. Han har en liten finare och det fick Oliwer också .. + ett kors under ögat :p medans jag står där med min fuckade arm och ba Hej.. Ne skoja den blev faktist bara såhär ful fast där höll den på att torka..

Aja sen lite senare gick vi ut med musik i högtalarna och drog och träffade massa folk vi Söderberga och grillade och sånt mys det var kulkul :) Efter det sov jag och Oliwer hos han! På lördagen gjorde vi typ inget på dagen, men lite senare träffade vi Petter, Sami, Rasmus och Kevin. Det blev lite fail över det hela men vi överlevde typ xD Aja sen var jag och Oliwer och träffade Jim, Erika, Emilia, Sebbe, Emma och Josefin. Vi gick runt och hade inget liv. Efter det gick vi till mig, tittade på Mia & Klara med Emelie och åt godis och sen sov vi.
Idag har vi inte gjort mycket eller jo lite. Vi gjorde varm chocklad och la i en termos, gick till Ica och köpte chockladbollar och sen gick vi högst upp i ett berg på en bänk i solen och hade mys ^^

Tjohoooo orkar inte skriva mer men ha det så bra pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0