♥ 16 november

Hej bloggen =) Vad tråkigt det har blivit nu på vardagarna, att jag bara berättar om vad jag gör på dagarna typ haha men har typ inte ork/tid/lust till annat. Tråkigt nog. Idag har jag (HAHA) varit i skolan, och efter det drog jag och Louise och Filippa hem till F! Vi gjorde inte så mycket xD Det slutade med att Louise låg och sov och jag och Filippa sjöng karaoke för fulla halsar, haha så jävla kul! xD Vid halvsex tog vi bussen mot Sundbyberg till Emma som fyller år!!!!!! Josefin va också me! Grattis igen =)  Vi åt där, och sen fick vi kladdkaka! Några av hennes släktingar var där också :) Det var mysmys där. Vid typ kvart över nio kom Jossans pappa och hämta oss!

Nu ska jag snart lägga mig, är dötrött! Men borde plugga.. Fast det är så sent, orkar inte. Blä. Vill ha helg =(
AAAAJAAA, puss godnatt




Birthdaykid.

Kommentarer
Postat av: gabriella

hahahah ja :D han påminner mig om morfar på nåt sät ? :o <3< 3 < 3 3a 3<

2010-11-17 @ 21:00:48
URL: http://gabriellawallanders.blogg.se/
Postat av: gabriella

hahahah ja :D han påminner mig om morfar på nåt sät ? :o <3< 3 < 3 3a 3<

2010-11-17 @ 21:01:06
URL: http://gabriellawallanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0