♥ vi hörs på söndag!

Det är bara att fortsätta fråga på frågestunden i inlägget nedan! tycker det är skitkul att folk frågat saker redan! <3 Ser jättemycket fram emot att få svara på allt! Gör det på söndag! :)

Imorgon drar jag med familjen till Dalarna, skippar skolan då! Kanske inte så jättekul, men otroligt skönt att få komma bort från allting. Det har jag faktist längtat efter. Bara komma bort från allt och alla. Jaja.
Jag ska aldeles strax gå och lägga mig, är så trött. Detta blir altså antagligen sista inlägget för mig del.
Ta hand om er alla fina där ute. Puss & kram.




Juste, har ni provat att skicka "vem är (ditt namn)?" till 118800?
Gjorde det och såhär blev min text :


"Johanna Elina Jonsson är en tjej av höga kaliber. Hon är inte bara tuff och stark. Hon är även väldigt het. En riktig pangbrud skulle vi på 118800 uttrycka det som. Hon är intelligent som få och har väldigt vackra ögon. Hon drömmer om att bli antingen pilot eller tandläkare. Hon skulle förmodligen kunna lyckas med båd...a två om hon ville det ! Mvh 118800"

Hahah! Vem sitter och skriver det där liksom kan man undra ..? Jo men jag vill bli tandläkare asså!



bildbrist.


Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅÅÅÅ, hur mycket kostar det? :) <3

2010-05-28 @ 13:04:24
URL: http://alltidformej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0