♥ Svar på frågestund!

 
hur får du din foundation att se så jämn ut? :DJadu, tack! Men jag försöker väl göra så att verkligen allt blir utsmetat lixom + att jag alltid har någon sorts hudkräm under!
   
 
Vad är du mest stolt över med dig själv/ minst stoltöver?
Har du bra betyg?
Vem är din bästa vän?
 Svår fråga.. Jag har mer saker jag inte är stolt över än vad jag är stolt över. Kan komma till frågan senare. Det jag är minst stolt över är tex. att jag har så jäklans svårt att öppna upp mig inför folk jag inte känner , att jag har svårt att ta tag i saker, min hy, blabla det finns massor.
Om jag har bra betyg? Skulle inte tro det. Usch nej.
Jag har många bra vänner. Men mina aldra närmsta är nog Julia W och Mathilda.
   
   hur många läsare har du varje dag? :)
och vad är ditt besöksrekord? :D
Jag har verkligen inte alls många läsare. Ca 25/ dag kanske. Fast jag har iofs inte skrivit ut den överallt. Besöksrekårdet ligger runt 50 :)
   
   Gillar du din familj?
Vem är din allra bästa vän?
Finns det någon du absolut hatar? Vem?
Vem/vilka älskar du mest i hela världen?
Vem tycker du har en cool stil?
Klart jag gillar dom. Fast det händer ofta att jag bara drar hemifrån för att jag blir så trött eller förbannad på dom, jag har även blivit utslängd hemifrån, haha. Det är i perioder, ibland har jag jättesvårt hemma.Men oftast ja!
Titta längre upp!
Det finns många jag verkligen stör mig på, men det finns absolut ingen jag hatar!
Familjen och vännerna <3
Det finns jättemånga som har väldigt cool stil. Det går från folk i skolan som har stilar jag avgudar till typ kändisar och så. Men ingen speciell!
   
 
varför är du så snygg :) ?
använder du hårprodukter?
smink till vardags ?
favorit-mat?
favorit-dryck?
favorit-klädsel till vardags ?
Haha tack :D
Hårspray och ibland hårmousse och sen brukar jag ha serum i topparna!
Typ foundation, rouge, ögonbrynspenna, macara och kajalpenna.
Tacos :D
Cola ffs!
Har ingen speciell favoritklädsel. Men kanske tigths/jeans och någon t-shirt, sen stora örhängen eller massa andra smycken!
   
       
 
Vad brukar du göra på sommrarna? (:
vad har du för planer för sommarlovet 2010? :D
kraaaaaaaaaaaaaam:
 Hänga med kompisar, sola, bada och så :)
Jag har inga speciella planer!
Kram på dig! :D
   
 
*Vem har du mest roligast med av alla? :D
*Vem kan du alltid vara dig själv med?
*Vem är du konstigast med? asså typ inte som du brukar?:D (om det e nån du e så me) :P
ha det bra! du har bäääästa bloggen!!
 Med dom närmsta vännerna och min käre kusin! :D
Familjen och vännerna
Jag kan vara helskumm med dom flesta!
Tack och puss på dig!
   
       
 
1. Vad gör du när du är ledsen?
2. Finns det någon person som gör dig skit glad?
3. Vem litar du på mest?
4. Vems idé var det att starta en blogg? Din elr Julias?

1. Det spelar nog roll på hur ledsen jag är .. ör mig brukar det hjälpa när jag sätter på mig mina fetaste hörlurar och sätter på typ värsta hårdrocken på högsta volymen och sitter instängd på rummet och bara gråter ut. Annars brukar jag sätta på glad musik och göra saker jag tycker om/vara med personer jag älskar för att istället bli på bra humör! Jag brukar också skriva ut alla känslor i min lilla anteckningsbok som oftast då blir flera sidor. Annars försöker jag prata ut med någon
2. Det finns jättemånga!
3 En sak är säker, jag har lärt mig att inte lita på vänner, eller vissa falska personer. Man blir oftast bara sårad. Jag litar mäst på mina närmaste vänner.
4. Det kommer jag faktist inte ihåg .. Tror det var bådas!
   
 
Hur mår du ? <3
Just nu mår jag nog rätt bra tack:)<3
   
       
 
Hur många killar har du haft 2010 jävla snyggo .
 Haha jag har haft 2 seriösa föhållanden. Mellan det har det varit massa ragg bara :D haha
   
 
Är du oskuld? Nej jag är inte oskuld.
   
  1. Plattar du ditt hår?
2. Är du oskuld?
3. Är du nöjd med dig själv? Personlighet och utseende?
4. Har du druckit alkohol nån gång?
5. Har du rökt nån gång?
6. När fyller du år?

Det var mina frågor, Tack för en superbra blogg! :)
1. Ja det gör jag .....
2. Nej
3. Med mitt kassa sjävförtoende måste jag säga att jag är inte speciellt nöjd alls.
4. Ja det har jag
5. Ja
6. 27 februari!
Tack så mycket, kram :D
   
  fråga: vad är det bästa med att blogga enligt dej? =)
Det måste nog vara att få skriva av sig och söta komentarer! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0