♥ söndag

Hej bloggen! Förlåt för att jag sviker er, när ni inte sviker mig . Jag skriver ju fan aldrig!
Jaja! Just nu sitter jag och snackar med Nicklas, super söt kille jag umgicks jättemycket igår, haha :D Juste, jag har precis färgat håret! I färg 270. Hoppas på att det blir bra! Förra gången jag färga, för typ tre veckor sen. Blev jag inte så jättenöjd, ville ha mörkare men det blev knappt skillnad -.- Hoppas det blir bättre nu då!

Igår; så hände väl lite allt för mycket. Knaskväll. Gick iallafall hem vid elva imorse, från en i min skola där jag fick sova.


Idag har jag inte gjort ett skit, eller jo, vid fyra drog jag till vällingby och köpte pyttelite smink + hårfärgen, annars skulle jag antagligen dött här hemma.
Så lite söndagsångest har man ju från helgen och den kommande veckan .. Mycket i skolan nu, men man får se skolavslutningen och sommarlovet som något att se fram emot. Har ni hittat era skolavslutningskläder ännu? Inte jag! Lite panik haha. Jag räknade ut att det bara är 12 skoldagar kvar! Känns helt fantastiskt! Kan inte vänta tills sommarlovet börjar. Hoppas verkligen på super väder. Till skillnad från idag - HEMSKT! Det åskade fan :sImorgon börjar jag lite senare än vanligt, altså liite sovmorgon! Börjar 9.30, börjar 9 egentligen, inte så stor skillnad egentligen kanske.. haha whatever.




Ps. JAG HATAR MYGGBETT OCH MYGGOR ÖVERHUVUDTAGET!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det blir fint! och att du blir nöjd! :)

2010-05-24 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0