♥ 18 maj

Hej sötnosar! Just nu så sitter jag och chattar med min kusin, och hon skickar massa bilder från i somras.
Vi är verkligen sjukt konstiga när vi är tillsamans. Det är fan läskigt. Och aldrig att någon kommer få se dom här bilderna :| hahahaha. Annars har dagen varit helt okej =) Hade matteprov i två timmar .. Det gick sådär. Vill inte veta hur det kommer gå, för alla "förjupningsprov" jag haft i matte har det alltid varit typ ... 1/20 !? Usch jag hatar matte. Och jag suger på det .. BLÄ. Slutade typ en halvtimme tidigare, bara för att vår no lärarare är sååå bääääst! Man får plugga hemma eftersom alla andra datorer i skolan är upptagna. Oj vad jag pluggade hemma.
Ikväll ska jag iaf plugga! SERIÖST!!!!!!!!!!!!!!! Igår när jag skulle plugga matte så satt och halvsov bara. Sen fick jag pappa och köpa chocklad till mig. Åt upp det. Sen somna jag. Jag kan seriöst inte plugga. Vet knappt hur man gör. Usch! Aja nog om det. Nu ska jag ut på uteplatsen och äta grillat med familjen! :) Puss!



gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0