♥ 1 maj

Hej! Hur mår ni ..? Haha, verkar som att alla är rätt "off" idag. Jag mår bra, lite trött & depp bara. Vet inte varför.

Gårdagen: Jag var nykter (omgf) och allt var faktist rätt nice. Var med folk och flängde runt. Tittade lite snabbt på brasan. Sen mot klockan tolv hamnade vi vid Kysksjön och var med Linus, Munken, Jonas, Sebbe, Maja, Jenny, Emma och lite fler. Var där ett tag och chillade med musik och så. Sen gick jag och Louise hem till mig och gjorde varm chocklad och åt chockladbollar framför film. Det känns alltid så bra när man vet att man inte gjort något "fel" en kväll, kommer hem i tid osv. Tummen upp för det, haha xD
Vi hörs , kram



en ful cp bild :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0